close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הדפסה על חולצה - איך עושים את זה נכון

מערכת שורשטז חשוון, תשפב22/10/2021

כשאתם מבצעים בחירה יש בתחילה לבחור בית דפוס מקצועי בלבד עם מומחים שיכולים לבצע את העבודה על כל סוגי הבדים

תגיות:
צילום: freepik

הצורך להדפיס על חולצות יכול לנבוע מלא מעט סיבות. יש את מי שידפיס לוגו של בית העסק או החברה, יש את מי שצריך חולצות מודפסות לחתונה, לעיתים מדובר בצורך בחולצות בית ספר או סיום קורס, ורשימת הסיבות עוד ארוכה. אבל רגע לפני שאתם בוחרים את המקום בו תבצעו את ההדפסה - חשוב שתבחרו את בית הדפוס ממנו תבצעו את ההזמנה.

אבל רגע לפני בחירת בית דפוס - חשוב להכיר כמה שיטות ולביצוע המלאכה:

הדפסת משי
מדובר בשיטה אשר מתחילה עם הכנת גלופה שממלאים בצברים רצויים ועושים זאת על כול סוג של בד. מדובר בשיטה עתיקה

לציור והטבעת חותמות על חולצות שהחלה בסין. כיום מבצעים הדפסת משי במהירות והיא מעולה להדפסת מוצרי טקסטיל כמו למשל כאלה שמתאימים לתעשיית האופנה.

הדפסה דיגיטלית
שיטה נפוצה במיוחד שמאפשרת הדפסה על חולצה מהירה ומתקדמת על חולצות. בשיטה זאת משתמשים במדפסת דיגיטאלית שמבצעת העתקה של תמונות וקבצים שבחר הלקוח וההדפסה נעשית ישירות על חולצות. הדפסה על חולצה בשיטה הדיגיטלית מאפשרת יותר צבעים, אימג'ים ומורכבות רבה יותר של תמונות. כך אפשר לבצע הדפסה הרבה יותר מופרטת של כל איור או ציור, של כל תמונה או צורה בכול גודל על סוגים בד שונים.

הדפסה בחיתוך
שיטה שעוסקת בחיתוך מיוחד של חומרים במודפסים ישירות על בדים באמצעות חום. מדובר יותר על שיטה של הדפסה שמתאימה לאלמנטים גרפיים פשוטים יותר. בשיטה זאת משתמשים בדרך כלל עבור הדפסה של אותיות או מספרים, צורות, לוגו פשוט, מותגים או מספרים וסמלים של קבוצות ספורט, חוגים ובתי ספר, והדפסה של צורות פשוטות.

אז כיצד בוחרים נכון מקום להדפסה על חולצות?
כשאתם מבצעים בחירה יש בתחילה לבחור בית דפוס מקצועי בלבד עם מומחים שיכולים לבצע את העבודה על כל סוגי הבדים - גם על כאלה שהחברה עצמה מציעה וגם על בדים שהלקוח מעוניין לבצע עליהם את ההדפסה.

בחרו את מי שיכול להשתמש בשיטה המתאימה עבור הצורך שלכם החל מהדפסת לוגו על בגדי עבודה עד ציור או תמונה וכל אלמנט גרפי שתרצו.

בחרו חברת דפוס על חולצות שיש מלאי גדול של ביגוד אופנתי עבור הלקוח הפרטי וגם עבור בית עסק או מעצבים ומותגים, וודאו כי אפשר לבצע גם הזמנות אונליין באתר.

שימו לב כי יש אופציות שונות לעיצובים לבחירה או להתאמה אישית לפי הצורך שלכם וגם דוגמאות חדשות שהמומחים יכולים לספק לכם.

אם אתם בעלי עסקים תוכלו לבצע הדפה על חולצה בכמויות גדולות בעוד שכדאי להדפיס את הלוגו של בית העסק ופרטים חשובים כמו כתובת או טלפון של בית העסק.

אם אתם מעצבי אופנה וודאו כי אפשר לבצע הדפסות משי על כל סוגי הבדים ובהתאם לצרכים שלכם.

אם אתם לקוח קטן ופרטי חשוב לבחור מומחים שיכולים לספק לכם גם עבודות קטנות בהזמנה קלה ומהירה עם משלוח לכל מקום כמו הדפסת חולצות ליום הולדת.

כך תוכלו לקבל את המוצר במהירות ולהנות מעבודה איכותית ותוצאות טובות.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה